חלק 6 פני העתיד | ראיון עם העתיד | ספרים | הרב ד"ר מיכאל לייטמן | ספריית כתבי מקובלים -
אתה נמצא כאן: קבלה לעם / ספריית כתבי מקובלים / הרב ד"ר מיכאל לייטמן / ספרים / ראיון עם העתיד / חלק 6 פני העתיד

חלק 6 פני העתיד

דרך תיקונים

בשנת 1995, החל תהליך שבו כל נשמה ונשמה, כלומר כל אדם ואדם, חייב להתחיל לעסוק לא רק בחיי העולם שלו, בשאיפה לכבוד, לכסף, למין ולהשכלה, אלא ברוחניותו, ב"שורש הנשמה" שלו. על פי הקבלה החל התהליך עוד לפני כמה עשרות שנים, אלא שמשנת 1995 החלו מאורעות המציאות לוחצים אותנו, את היהודים, ביתר חריפות, כדי להוביל את השינוי הזה, ולהיכנס לתהליך של התפתחות רוחנית.

המשך למאמר >>
בין גבר לאשה

הרצון לקבל גדל כל הזמן, בכל מקום, ובכל האנושות, ולכן אנו רואים היום איך נעלמות כל מיני מסגרות, עמים, מדינות, וגם התא המשפחתי נהרס, ורק באמצעות הקבלה תחזור המשפחה להתקיים. זה קורה משום שהאגואיזם של כל אחד כה גדול, עד שאדם לא יכול לחיות עם מישהו אחר וכל אחד חי בתוך עצמו. רק באמצעות הקבלה ניתן להביא לתיקון המצב הזה.

המשך למאמר >>
חילונים ודתיים

הקבלה רואה את החילוניות כדבר מיוחד שנעשה מלמעלה לפני כמאתיים שנה, בתקופת ההשכלה, כדי שתהיה לאדם בחירה באיזו דרך ללכת, ועכשיו, כעבור מאתיים ומשהו שנים, רבים חוזרים ובוחרים, להמשיך להיות בדת, או להמשיך להיות חילוניים, או להיכנס לקבלה.

המשך למאמר >>
המדע של היום

איך מסבירים קבלה לאדם מודרני?מלכתחילה לא קיים כלום, ואז, כוח כללי של הטבע מתחיל להתפתח, מתחיל לברוא עולמות, גושים, יקום,דומם, צומח, וחי. בדומה לכך, גם המדע מדבר על אבולוציה. הקבלה, בשונה מהדת, מדברת על כדור-הארץ שהתפתח משך מליוני שנים, ולא על עולם שקיים חמשת אלפים שנה.

המשך למאמר >>
חזרה לראש הדף
Site location tree