המכון למחקר ע"ש הרב אשלג | הדור האחרון | ספרים | הרב ד"ר מיכאל לייטמן | ספריית כתבי מקובלים -
אתה נמצא כאן: קבלה לעם / ספריית כתבי מקובלים / הרב ד"ר מיכאל לייטמן / ספרים / הדור האחרון / המכון למחקר ע"ש הרב אשלג

המכון למחקר ע"ש הרב אשלג

ARI – Ashlag Research Institute

מכון המחקר ע"ש הרב אשלג הוא ארגון חינוכי-מחקרי ללא כוונת רווח מיסודה של תנועת "בְּנֵי ברוך". הארגון הוקם במטרה לטפח, להפיץ וליישם את חוכמת הקבלה ואת מורשת הרב המקובל יהודה אשלג, בעל הסולם. המכון למחקר פועל כמרכז לשיח ציבורי בתחומי הקבלה, ומטרותיו מעוגנות במחויבות רוחנית להעלות את משנתו של הרב אשלג לדיון ציבורי.

עוצמתו הרוחנית של המכון למחקר מתבססת על יכולתו לאחֵד אנשים מכל גוני הקשת האידאולוגית והתרבותית ומכל תחומי היצירה, הפועלים יחדיו מתוך תחושה עמוקה של מכנה משותף רוחני. נשיא המכון למחקר הוא הרב ד"ר מיכאל לייטמן. כיום ממשיך המכון למחקר במימוש החזון שהציב לעצמו הרב אשלג: הפצה ויישום של חוכמת הקבלה לכל שכבות החברה.

מטרות

להשגת מטרותיו מפתח המכון למחקר ומפעיל מגוון של תוכניות לימוד, ולצידן קשת רחבה של כנסים, ימי עיון וסמינרים מדעיים. המכון למחקר פועל בשיתוף פעולה הדוק עם מוסדות מחקר, ישראליים ובין-לאומיים, ועם חוקרים-אורחים מרחבי העולם. כמו כן מפרסם המכון למחקר ספרים וחוברות עבודה, פרי עבודתו המחקרית. לפעולות המסגרת שותפים חוקרים מתחום האקדמיה, הוגים, מחנכים ומקובלים, בעלי אורח חיים והשקפות עולם שונות, נשים וגברים כאחד. בהם חילוניים, מסורתיים ודתיים. בתוך זמן קצר זכתה המסגרת להשפעה ניכרת על תהליכים רוחניים, תרבותיים וחינוכיים.

www.ashlag.info

חזרה לראש הדף
Site location tree