צו. קודם בכוח, עכשיו ברצון
הבחינה שנקראת לשם שמים היא בגלותא, שכינתא בעפרא, והאדם צריך להעלותה, צריך לאקמא שכינתא מעפרא.
האדם נבנה מרצון לקבל לעצמו, והרצון להשפיע הוא תחת שליטת הרצון לקבל, ואין בכוחו לכוון שום דבר, שיהיה בעל מנת להשפיע, מטעם שהרצון לקבל שולט עליו. לכן מי שרוצה ללכת בדרך האמת, צריך להתגבר כדי להשפיע, בלי הסכמת הגוף, "כופין אותו עד שיאמר רוצה אני", ש"רוצה אני" כבר תשובה, שאפשר לעשות ברצון, רק כשה' נותן כוח, תשובה.
תשוב - ה', מלכות, הרצון לקבל, נקודת הצמצום, שעליה נעשה תיקון המסך.
ואז מלכות, הרצון לקבל, נעשה כמו ה-ו', המשפיע. ומה שהיה קודם בכוח הכפיה, יהיה עכשיו ברצון טוב. נמצא שהרים את המלכות שלו, לאקמא שכינתא מעפרא.