קבלה לעם | כך כתוב | קבלה לעם | ספריית כתבי מקובלים -
אתה נמצא כאן: קבלה לעם / ספריית כתבי מקובלים / קבלה לעם / כך כתוב / קבלה לעם

קבלה לעם

"קבלה לעם" הוא מוסד חינוכי ללא כוונת רווח. מטרתו לממש את הוראתם של גדולי המקובלים, ולהעביר את הרעיונות והערכים של חכמת הקבלה האותנטית לקהל הרחב. כשני מיליון תלמידים מכל רחבי העולם פוקדים כיום את מסגרות הלימוד השונות של "קבלה לעם".

 

ערוץ "קבלה לעם" - מתחברים לטוב!

ערוץ 66 ב-Hot וב-yes, פתוח לכל המנויים ללא תשלום

ערוץ "קבלה לעם" מביא לראשונה אל מסך הטלוויזיה את עקרונות ספר הזוהר וחכמת הקבלה. הערוץ כולו מבוסס על הפקות מקור של תוכן איכותי, קשר אינטראקטיבי עם הצופים ותקשורת גם באמצעים מקוונים.

הערוץ משדר מגוון תכניות לכל המשפחה 24 שעות ביממה. תמצאו בו שיעורים והרצאות, קורסים למתחילים ולמתקדמים, תכניות אקטואליה, תרבות, חינוך וזוגיות, ותכניות איכותיות במיוחד לילדים. בערוץ מופקים גם קליפים ייחודיים לשירים שכותבים מדי יום ארקדי דוכין ואמנים נוספים בהשראת הלימוד.

הערוץ מהווה מעין בית לכל מי שמחפש תשובות אמיתיות, ולא מוכן להתפשר. זהו ערוץ של חום, של אהבה, של תוכן איכותי ומאתגר ושל משמעות.

 

את לוח השידורים המלא תוכלו למצוא באתר "קבלה לעם" בכתובת: www.kab.co.il,

או בטל': 1-700-509-209

 

מסגרות הלימוד של "קבלה לעם"

לומדים קבלה עם הרב לייטמן בבית "קבלה לעם"

הרצאות לקהל הרחב במגוון נושאים בחכמת הקבלה. נושא חדש בכל הרצאה. הכניסה חופשית!

 

מתי?

בימי ג' ב-00:19, בבית "קבלה לעם", ז'בוטינסקי 112, פתח תקווה.

ההרצאה מועברת בשידור חי החל מהשעה 30:19 בערוץ "קבלה לעם" - 66, ב-HOT וב- Yes.

 

מכללת "קבלה לעם" - קמפוס קבלה

מסלולי הלימוד במכללת "קבלה לעם" משלבים לימוד אקדמי עם חוויה רגשית אישית. הלימוד בקמפוס הקבלה מעניק מידע רחב ומקיף על ספר הזוהר וחכמת הקבלה, היכרות עם יסודותיה המרכזיים, ערכיה ואופן לימודה המיוחד.

חומר הלימוד מועבר בגובה העיניים ובשפה פשוטה וברורה לכל אדם. החומר נלמד מהקל אל הכבד, תוך שימוש בכתבי מקור שנכתבו על ידי גדולי המקובלים.

סגל המרצים במכללת "קבלה לעם" מורכב ממורים ומנחים מקצועיים, מתלמידיו הוותיקים של הרב לייטמן, בעלי ניסיון עשיר בהוראה ובפיתוח גישות ייחודיות בהוראת חכמת הקבלה האותנטית.

סניפי המכללה פועלים בכל סניפי בית "קבלה לעם" ברחבי הארץ. ניתן לקבל פרטים על מקום הלימודים הקרוב למקום מגוריך, במזכירות המכללה, בטלפון: 1-700-509-209

 

פורטל "קבלה לעם" www.kab.co.il

פורטל התוכן הגדול והמקיף בעולם בנושא חכמת הקבלה האותנטית. בין שלל תכני הפורטל תוכלו למצוא:

שידור אינטרנטי של ערוץ "קבלה לעם" - 66, לוח שידורים עדכני, שיעורים אינטראקטיביים און-ליין, תכניות וקליפים, מאמרים בנושא אקטואליה ותרבות בראי הקבלה, ספרייה עשירה, מוזיקה ושירים להורדה, תכנים לילדים ולמשפחה, משחקי מחשב, פורום קבלה אינטראקטיבי, לימודי קבלה למתחילים ולמתקדמים ועוד.

 

"קבלה לעם" - הוצאה לאור

"קבלה לעם" בית הוצאה לאור המציעה מגוון רחב של ספרים: כתבי מקור של גדולי המקובלים וביניהם האר"י, בעל הסולם והרב"ש. בספרייה תוכלו למצוא גם ספרים ללימוד עצמי מתוך שיעורי הרב לייטמן, ספרי מחקר, ספרים להיכרות עם חכמת הקבלה וספרים לכל המשפחה.

 

כנסי "כולנו יחד"

"כולנו יחד" הוא מפגש מיוחד במינו, המתקיים אחת לחודש לערך, בערים שונות בארץ. מטרתו להפגיש בין אנשים המתעניינים בחכמת הקבלה מכל רחבי הארץ ולספק להם חוויה של לימוד, חיבור ותרבות.

מפגשי "כולנו יחד", הם מעין דוגמה למערכת היחסים שצריכה לשרור בין בני האדם - מערכת שמושתתת על חיבור ודאגה הדדית בין איש לרעהו, כמו במשפחה קטנה. המשתתפים במפגש, זוכים לטעימה מהמצב הסופי המתוקן שבו כולנו יחד נמצאים באיחוד לבבות ושמחה.

כנסי "כולנו יחד" כוללים שיעור מיוחד של הרב לייטמן, אירועי תרבות ומוזיקה, ארוחה קלה, שירה, ריקודים וסדנאות.

פרטים נוספים בטל': 1-700-509-209

חזרה לראש הדף
Site location tree