אתה נמצא כאן: קבלה לעם / ספריית כתבי מקובלים / קבלה לעם

קבלה לעם

מבוא לחכמת הקבלה

בשנים האחרונות, העניין בחכמת הקבלה הולך וגובר. אם עד לפני כמה עשרות שנים, בשלהי המאה ה-20, מעטים למדו את החכמה ואפשרויות הלימוד היו מוגבלות למדי, הרי שבתחילת המאה ה-21, מיליונים ברחבי העולם לומדים את חכמת הקבלה בצורה כזו או אחרת, ולימוד החכמה נעשה נגיש הרבה יותר...

קבלה למתחיל קבלה למתחיל

הספר הוא אוסף של כל הכתבים המקוריים החשובים ביותר ללימוד הקבלה, שנכתבו על ידי גדולי המקובלים. הוא כולל מאמרים על מטרת לימוד הקבלה ועל הדרך הרוחנית, אלבום שרטוטים מפורט של מבנה העולמות הרוחניים והפרצופים. כמו כן ניתן למצוא בספר את הקדמותיו של בעל הסולם, המכינות את האדם ללימוד הנכון בספר הזהר:

המשך >>
רשמים מהעולמות רשמים מהעולמות

הספר מבאר את סדר השתלשלות השורשים הרוחניים עד לאדם שבעולם הזה,
את התפתחות הרצונות שבאדם ואת תהליך השגתו בחזרה את אותם שורשים רוחניים.

המשך >>
קבלה לעם קבלה לעם

מי מאיתנו לא היה רוצה להבין את הסיבות לכל מה שקורה לו בחייו, ולגלות מה צופן לו הגורל. בספר זה תמצאו תשובות לשאלות כמו מהו סוד החיים? מהם גלגולי נשמות? וכיצד נוכל לשנות לטובה את יום המחר?

קבלה היום קבלה היום

ספר זה פונה לכל אלה שעדיין לא שכחו את השאלות הטבעיות, אלה ששאלנו כשהיינו ילדים, ושחלקנו עדיין שואלים בכל לילה, רגע לפני שאנו עוצמים את עינינו: מי אני? לשם מה אני חי? לשם מה קיים העולם? ממה נובע הסבל ואיך ניתן למנוע אותו? האם ניתן לשנות את הגורל, ואם כן, כיצד? מה קורה לנו לאחר המוות? ספר זה פונה לכל מי שמחפש שיטה הגיונית, יסודית ואמינה שתעזור לו להבין את התופעות השונות בחיינו.

קבלה במילים פשוטות קבלה במילים פשוטות

"קבלה במילים פשוטות" הוא ספר בגובה העיניים, שמסביר בשפה פשוטה וזורמת מהי קבלה. וכיצד היא יכולה לעזור לנו לפתור את השאלות הגדולות של חיינו.
בימים של חשש ואי-ודאות, הרב ד"ר מיכאל לייטמן מציג גישה אופטימית ומעשית להתמודדות עם האתגרים של דורנו. בשפה קלה ולעיתים מבודחת, הוא מסביר כיצד הקבלה עוזרת לנו לפטור בעיות שבאופן אחר היו נמשכות שנים רבות.
חכמת הקבלה מציעה תשובות לשאלות העמוקות ביותר שלנו: מהי מטרת חיינו? מדוע יש סבל? ואיך ניתן להיות מאושר, גם אם לא נולדתי למשפחת רוטשילד? ספר זה הוא הצעד הראשון לכל מי שרוצה להבין את החיים מעט יותר לעומק, ולהכיר את יסודות חכמת הקבלה.

כך כתוב כך כתוב

קטעים נבחרים מכתבי בעל הסולם
וגדולי המקובלים לדורותיהם

פסח פסח

חכמת הקבלה למועדי ולחגי ישראל

המקובל המקובל

סיפור שתחילתו בלילה סוערבוורשה של סוף המאה התשע עשרה, חלום מוזר, בית חשוך וספר מסתורי; מתפתח בהדרגה למסע הרפתקאות עוצר נשימה, חוצה גבולות של זמן ומקום. גיבור הסיפור, יהודה, הוא ילד סקרן במיוחד, המגלה לפתע כי גורל האנושות מונח בידיו...

עולמות עליונים עולמות עליונים

הספר "עולמות עליונים", כשמו כן הוא, מתאר את מבנה העולמות הרוחניים ואת תהליך התהוותם, ממחשבת הבריאה, דרך בריאת נשמת אדם הראשון ושבירתה, ועד התפתחות האדם בעולם שלנו והתעוררות הרצון לרוחניות בימינו...

חזרה לראש הדף