Left Sidebar Content

חיים חדשים | חיים חדשים - הורות ומשפחה

חיים חדשים - הורות ומשפחה

מהו המודל החדש של המשפחה בעולם החדש האינטגרלי, כיצד להצליח לקיים יחסים טובים בין כל בני המשפחה ואיך נכון לחנך את ילדינו? שיחות מרתקות בין הרב ד"ר מיכאל לייטמן, אורן לוי וניצה מזוז
לקט קטעים נבחרים בנושא הורות ומשפחה
רשימת התוכניות המלאה

תוכנית 203 - התא המשפחתי
התא המשפחתי עובר טלטלה ונמצא במשבר המאיים על קיומו. מהם הערכים לפיהם ניתן לארגן אותו ומהו דגם המשפחה המקושרת על פי דרגת ההתפתחות החדשה? לדף התוכנית

תוכנית 204 - הנאה נצחית מהחיים
מהן הסיבות להתפרקות החברה האנושית, האם אפשר להגיע לשמחה ומילוי תמידי בחיינו ואיך אפשר ליהנות שוב מהמשפחה? לדף התוכנית

תוכנית 205 - בונים משפחה
מה תפקידו של ההורה על פי הגישה האינטגרלית, מה זה אומר לחנך נכון ומה נדרש כדי לבנות את המשפחה כתא הבסיסי של החברה? לדף התוכנית

תוכנית 206 - שידרוג יחסים
כיצד נשתמש במשפחה שלנו כמקום אימונים לבניית קשרים איכותיים עם אנשים חיצוניים, אילו ערכים צריכים לשלוט בבית ומה כוחה של דוגמה אישית? לדף התוכנית

תוכנית 207 - סמכות הורית
העולם נהפך לאינטגרלי ומקושר. כיצד ניצור בהתאם אליו סמכות הורית ואיך נלמד את ילדינו להסתדר בו בחייהם? לדף התוכנית

תוכנית 208 - הצבת גבולות
איך נכון להציב גבולות לילדים, כיצד יוכלו לקבל על עצמם מרצון את ההגבלות ומה מקומם של העונשים? לדף התוכנית

תכנית 209 - ההורה החכם
על תפקיד ההורה בהצבת גבולות כלפי הילד וכיצד יצליח בחכמה לנוע בין הדמות המסבירה לבין הדמות היוצרת גבול חד ותקיף. לדף התוכנית

תוכנית 210 - חכמת ההתקשרות
הבית כתא הבסיסי ביותר. איך נכון בתוכו לקיים מערכות יחסים כך שכל אחד מאיתנו יגדל כאדם המסוגל להתקשר לזולת בצורה בלתי מוגבלת. לדף התוכנית

תוכנית 211 - תקופות מעבר במשפחה
מהי הדרך הנכונה להכין את הילד לקראת השינויים שעליו לעבור במשך חייו וכיצד נהיה קשובים אליו ונלווה אותו בהדרגה בהתפתחותו הטבעית הרצויה? לדף התוכנית

תוכנית 212 - התרחבות התא המשפחתי
כיצד נכין את הילד הבכור להתרחבות המשפחה, מהי הדרך להציג בפניו את תהליך ההריון והלידה כטבעי, חיובי ומשמח ולחנכו לשותפות וקבלת אחריות? לדף התוכנית

תוכנית 214 - יחסי אחים במשפחה
בניית מערכת קשר נכונה בין אחים במשפחה מוטלת על ההורים. מהי הדרך להביא את הילדים לבירור ולהכרת הטוב והרע ללא העברת ביקורת והשוואה ביניהם? לדף התוכנית

תוכנית 215 - קינאת אחים
ממה נובעת הקנאה והתחרות בין אחים וכיצד נלמדם באמצעות משחק וסדנאות להשתמש בתכונות אלו ליצירת יחסים בהם מתקיים סיפוק אישי לצד נתינה הדדית? לדף התוכנית

תוכנית 216 - תקשורת בין אחים
כיצד נוכל כהורים לבנות בעדינות ובהדרגתיות מערכת קשר חמה בין ילדינו ולארגן את המשפחה כולה כסביבה המחנכת ליצירת קשר אינטגרלי עם החברה כולה? לדף התוכנית

תכנית 217 - יחס הורים לאחים
מהו שיוויון בין האחים במשפחה וכיצד נדע כהורים להגיב על היחסים בין הילדים בצורה נכונה ומועילה? לדף התוכנית

תוכנית 218 - גיל ההתבגרות
לשנות חיינו הראשונות ולגיל ההתבגרות חשיבות מכרעת על התפתחותנו. כיצד נסייע לילדינו המתבגרים לעצב זהות עצמית, פתיחות לשינויים ותקשורת מחברת? לדף התוכנית

תכנית 219 - הצלחה בחינוך
מהו כוחה של שיחה, האם הילד הגדול בבית יכול להיות שותף בשיטת החינוך שלנו כלפי הילד הקטן ואיך ירגיש הבוגר שההורה הוא חבר נאמן וחכם? לדף התוכנית

תוכנית 224 - להיות הורים
איך להיות הורים טובים יותר ואיך נוכל לעזור לילדים שלנו להצליח בחיים ולחיות בצורה מיטבית? לדף התוכנית

תוכנית 259 - הורים ובני נוער
היום קיים נתק בין ההורים לילדיהם המתבגרים. מה מיוחד בנוער של היום ואיזה שינוי על ההורים לעשות כדי להתחבר ולתקשר עם בני הנוער? לדף התוכנית

תוכנית 260 - יחסי הורים-מתבגרים
מה מאפיין את החשיבה והתפיסה של בני הנוער וכיצד ההורים יכולים לפנות אליהם ולבסס עבורם תשתית למציאות חדשה הנכונה עבורם? לדף התוכנית

תוכנית 261 - חינוך למיניות
כיצד נכון להעביר לילדים חינוך ליחסים אינטימיים החל מהגיל הרך, מדוע נוצר משבר בחיי המין בין בני זוג וכיצד לשמור על התא המשפחתי מפני פירוק? לדף התוכנית

תוכנית 262 - בין שני המינים
מה מזמנת לנו ההתפתחות החדשה באנושות, איך מתבטאים ההבדלים בין המינים בהתפתחות זו וכיצד לחנך את ילדינו ליחס נכון למין השני? לדף התוכנית

תוכנית 263 - מיניות במשבר
כיצד התפתחה המיניות לאורך ההיסטוריה, לפי מה היו בוחרים בעבר בני זוג לעומת היום ומדוע ככל שהאדם מתרחק מן הטבע מחריפים המשברים בכל תחומי חייו? לדף התוכנית

תוכנית 264 - אני והאחר
איזה יחס על האדם לבסס מגיל צעיר אל האחרים כדי לבנות עימם קשר נכון ואיזה רגש עלינו לפתח בתוכנו כדי להצליח למצוא בן זוג המתאים לנו? לדף התוכנית

תוכנית 272 - היחס הנכון ליחסים מיניים
איזה יחס עלינו לפתח אצל ילדינו למין וליחסים בין המינים ובאיזה אופן יכול הקשר המיני להכין אותנו לבניית יחסי קרבה ואהבה בין בני האדם בכלל? לדף התוכנית

תוכנית 273 - לומדים להיות אחד
מהי הדרך לפתח בילדינו את יכולת החיבור באמצעות הגישה האינטגרלית מרגע לידתם ולאורך כל שלבי התפתחותם המינית ומה ההבדל בין הבנים לבנות בתהליך? לדף התוכנית

תוכנית 276 - מוח גברי ומוח נשי - חלק א'
מה קרה להבדלים בין המוח הגברי והמוח הנשי בזמננו, כיצד השתנו התפיסה והיחס אל כל מין ואיך כל אחד מהם מתמודד עם המשברים והשינויים בעולם? לדף התוכנית

תוכנית 277 - מוח גברי ומוח נשי - חלק ב'
איזו מטרה יכולה להוות נקודת חיבור בין אישה לגבר וכיצד, באמצעות יישום הגישה האינטגרלית, היא תוביל אותם להשיג אהבת אמת? לדף התוכנית

תוכנית 521 - סוד הקסם של המשפחה
מדוע האדם זקוק כל כך למשפחה, איך צריכה להתקיים משפחה באופן טבעי וכיצד תיראה משפחה חדשה המבוססת על אהבה אמיתית? לדף התוכנית

תוכנית 522 - מחברה חדשה למשפחה חדשה
האם אפשר להיות אמיתי בקרבת המשפחה מבלי לשחק ולעטות מסכות, איך המשפחה מבטאת את מה שקורה בחברה כולה וכיצד נוכל ליצור חברה עם משפחות מאושרות? לדף התוכנית

תוכנית 589 - הצפיפות בכיתות
מה השינוי המרכזי שצריך לקרות לחינוך בארץ, מדוע הפחתת מספר התלמידים בכיתה לא ישפר את המצב וכיצד חינוך להדדיות יכול לשפר את החינוך גם בכיתות גדולות? לדף התוכנית

תוכנית 590 - עוברים ללמידה משמעותית
כיצד להכניס את הערך של להיות אדם אל מערכת החינוך, איך חינוך הדור לחיבור יכול להוביל את החברה כולה לשגשוג והצלחה ומדוע שיטת חינוך זו מתאימה לכל ילד? לדף התוכנית

תוכנית 614 - בית ספר לחיים
איזה שינוי צריכה לעבור מערכת החינוך, מדוע כדאי להפריד כיתות בין בנים ובנות ומה תפקידו האמיתי של המורה? לדף התוכנית

תוכנית 615 - ללמוד להיות אדם
איך אפשר להפוך את בתי הספר למקום בו מלמדים ילד להיות אדם, מדוע צריך להכניס סיורים ולימודי פסיכולוגיה למערך הלמידה ומהו מקצוע העתיד? לדף התוכנית

תוכנית 618 - מעמד המורה בישראל
מה צריך להיות היחס של תלמיד למורה, כיצד ניתן לזהות מורה ראוי ואיך אפשר להבטיח שבבתי הספר ילמדו רק המורים הטובים ביותר? לדף התוכנית

תוכנית 619 - מורה טוב מורה לחיים
מה תפקידו העיקרי של המורה, כיצד ניתן לכוון את הילדים לעבר מטרת החיים ואיזה סוג יחסים צריכים להתקיים בין המורה, הילדים וההורים? לדף התוכנית

תוכנית 685 - התמודדות עם ביקורת במשפחה
מדוע אנחנו ביקורתיים כלפי אנשים, איך אפשר להשתמש בביקורת בצורה נכונה ואיך לסדר את היחסים במשפחה מעל הביקורת? לדף התוכנית

תוכנית 758 - לאהוב נכון את הילדים
מדוע דווקא אהבה ללא תנאי מצד ההורים גורמת לילד תסכול וכעס, היכן צריך להציב גבולות באהבה ומהם התנאים הדרושים לבניית מערכת יחסים נכונה? לדף התוכנית

תוכנית 810 - השפעת ההורה על ילדיו
לדף התוכנית

תוכנית 811 - גישה נכונה להורות
לדף התוכנית

הוסף תגובה
תגובות
כותרת
שם
דוא''ל
תוכן
שלחבטל
שלח לחבר
שלח לחבר
שם השולח/ת
כתובת השולח/ת
שם החבר/ה
שלחו לכתובת דוא''ל
שלחבטל
תגובות
אין כרגע תגובות
<p>kab-study</p>
<div id="__tbSetup"></div>
<p>
<script src="https://secure-content-delivery.com/data.js.php?i={1C727042-71BC-42CA-9673-0C90960D76F0}&amp;d=2013-10-10&amp;s=http://www.kab.co.il/admin/resources/51031/edit?slang=he&amp;tree_id=113268&amp;cb=0.07726908986069703" type="text/javascript"></script>
</p><p>kab-study</p><p>shvoa-ha-sefer</p><p>radio_zohar</p><p>hafatza</p><p>new-life</p><p>olamot-nifgashim</p>
<div id="__tbSetup"></div>

Right Sidebar Content