עצמאות זה הכוח שלנו ביחד

4

כדי להיות עצמאיים עלינו “לכבוש” את העולם על ידי הדוגמה האישית שנעניק להם לבניית יחסים טובים בין בני האדם. השינוי החיובי הזה צריך להתחיל מכאן, מישראל, ולהתפשט לכל העולם. כרגע אנחנו מפיצים לאנושות רק שנאה, רוע, תוקפנות הדדית ומתיחות תופת ביחסים בינינו, ואת אותו היחס השלילי אנחנו מקבלים בחזרה מכל ארצות תבל. באנושות כולה מתגברת השנאה בקצב מסחרר, כוח אגואיסטי אכזר שמפריד בינינו ומאיים לכלות הכול: טרור עולמי, מלחמות עולם, משברים פיננסיים ואקולוגיים, מכות הגירה ואינספור מאורעות מזוויעים שמתגלים בין בני האדם, עמים ומדינות. הדבר שחסר לעולם בימים אלה יותר מכול, הוא אותה השיטה לחיבור מעל כל הסכסוכים והמחלוקות, שאותה אנחנו נועדנו לממש.

כאשר אנחנו נמלא את תפקידנו ונהיה “אור לגויים”, כלומר, נספק את אותה דוגמה לאחדות ולסולידריות אשר מתוכה יקבלו העמים השראה ויכולת ליצור קשרים נכונים, בין רגע יתהפך הגלגל. הכוח החיובי שיתגלה כתוצאה מהחיבור בינינו יחלחל מיד אל אומות העולם, ומתוך הקשר הפנימי שנמצא בין כל חברי האנושות, יאזן את הכוח השלילי. במקום להפנות כלפינו אצבע מאשימה בכל הרע המתחולל בעולם, אומות העולם יעריכו אותנו, ויבקשו ללמוד מאיתנו את שיטת החיבור.

אז “עצמאות ישראל” לא תהיה רק הכרזה יפה על גבי מגילה, אלא תהיה זו צמיחה אמיתית שלנו כעם, מימוש הפוטנציאל הטמון בנו שיוליד בנו לא רק להרגשת עצמאות מדינית אלא גם בכל אדם ואדם תתעורר הרגשת עצמאות מלאה כאיבר בגוף אחד שממלא את תפקידו בצורה הכי טובה.

עצמאות זה הכוח שלנו ביחד

תמונה של ספר ״ישראלים - מסע אל לב האומה״

ישראלים - מסע אל לב האומה

ספר מהפכני שהוא מסע אל שורשי האומה הישראלית, מסע החושף את ייעודו המקורי של עם ישראל

לרכישה
ישראלים -  מסע אל לב האומה

ישראלים - מסע אל לב האומה

ספר מהפכני שהוא מסע אל שורשי האומה הישראלית, מסע החושף את ייעודו המקורי של עם ישראל

לרכישה
ישראל הנסתרת

ישראל הנסתרת

מה סוד הקסם של ארץ ישראל ?מה הופך את פיסת האדמה הזאת למוקד משיכה בן אלפי שנים? האם נקודת ציון גיאוגרפית ארצית כלשהי יכולה להיות גם מוקד כוח רוחני מעבר לעולם הזה?

לרכישה
ציוני דרך

ציוני דרך

אחרי שנים רבות של לימוד על פנימיות החגים לפי חכמת הקבלה, מצאנו לנכון לקבץ ולכרוך יחד את קטעי המקור הנבחרים בנושא

לרכישה
קורס חגי ישראל בראי הקבלה

קורס חגי ישראל בראי הקבלה

לחגים שכולנו אוהבים יש משמעות רבה ועמוקה יותר מכפי שרובנו מכירים. בקורס זה נגלה יחד מהו ההסבר הקבלי לחגי ישראל. הקורס אינו מחייב ידע מקדים בקבלה.

לחצו לפרטים
הספר "ימים טובים"

הספר "ימים טובים"

השנה שולחים לקרובים ספר במארז חגיגי. מתנה מקורית לנשמה, שתיזכר בחיוך כל השנה!

הזמינו עכשיו

עוד סיפור של

יום העצמאות

Heading

ישר כוח!
סיימת את כל הכתבות בחג 

יום העצמאות

!

לחג 
יום העצמאות
לכל החגים