www.kab.co.il

מלביני השבת השחורה

הכחשת השואה צברה תאוצה עם השנים. העדים לזוועה החולה הזדקנו והחלו ללכת מאיתנו. הכחשת מתקפת הטרור המחליאה והמדממת של טבח השבעה באוקטובר החלה לצבור תאוצה טרם הספקנו לעכל אותה ואת משמעותה.

בערבוב מבחיל של שקרים ושמועות מזויפות טוענים המכחישים שמספר הקורבנות קטן בהרבה מזה שנאמר, שחמאס לא התכוון לרצוח אזרחים, ושאונס, עריפת ראשים וסטיות אחרות כלל לא קרו, תוך שהם מתעלמים לגמרי משטף אדיר של מידע, עדויות טריות ועובדות מוצקות.

אפשר לומר שכמו אהבתה של אם לילדיה הסוררים, המסתירה מעיניה את פשעיהם החמורים, כך האימא שנקראת אנטישמיות פשוט לא רוצה לראות את החורים בסיפורי השקרים של בניה הרצחניים.
מה לעשות. ודאי שצריך לנסות להילחם בשקרים, להוכיח לעולם את האמת הקשה. אבל האם זה יעזור, וכמה? זאת שאלה. כרגיל העולם יעדיף לא להאמין בכלל, או לפחות להוריד למינימום את עוצמת הפשע. לא סביר שנשכנע אותם.

אבל את עצמנו אנחנו חייבים לשכנע. חייבים לצייר לפנינו את מהלך אירועי ההיסטוריה, לדבוק רק בעובדות, ולהאמין בלי סייג בתמונה הבהירה שתעלה לפנינו: לנו, יש פתרון אחד בלבד, והוא עונה על כל בעיה, והוא מוציא מכל צרה ומרפא כל מכה. זהו החיבור בינינו עם ישראל. בו אנחנו לא צריכים לנסות לשכנע אף אחד אחר, כי אותו רק אנחנו מכחישים, כבר הרבה הרבה שנים.

משימת החיבור בינינו הוטלה עלינו על ידי הבורא, כדי שנתעלה מתכונת הפירוד ששולטת בנבראים ונהפוך לאומה שהיא צינור בין כוח אחדותו לעולם. הפירוד ששולט בנו היום והכחשת המשימה שהוטלה עלינו הם הכוח המניע את האויבים להתנפל עלינו. הם שואפים להחליף אותנו, למלא את הריק שהשארנו ולהיות במקומנו, האומה של אלוהים.

אבל זה ייגמר. הם יחזרו בהם ברגע שנוכיח לעצמנו שהחיבור בינינו הוא בנפשנו ואז נלך ונתקרב זה לזה, וככל שנתקרב, תרחק מהם השנאה הרצחנית והם יתקרבו לא כדי להתנפל עלינו, אלא כדי ללמוד להתחבר.

תרומות - ארגון קבלה לעם

חברים וחברות יקרים,

רגע לפני שאתם גוללים הלאה ונהנים מהתכנים המקוריים באתר, אנחנו רוצים להזמין אתכם להיות שותפים שלנו במפעל ההפצה של עמותת “בני ברוך – קבלה לעם”.

עד היום הפצנו בכל העולם כמויות חסרות תקדים של חומר ערכי וייחודי, והכול בזכותכם, אלפי מתנדבים ומתנדבות נאמנים.

אבל זה לא מספיק. מיום ליום העולם נקלע למשבר חריף יותר בכל תחומי החיים, והוא זקוק לתכנים שרק הארגון שלנו מסוגל לספק; תכנים המסבירים את חשיבות הקשר בין בני אדם ומקרבים אותם לפתרון כל המשברים.

לכן עכשיו, יותר מתמיד, אנחנו מזמינים אתכם לתרום כספית ולהשתתף בהגברת הפצת התכנים שלנו לאנושות.

כך יכול כל אחד ואחת מאיתנו להגשים את חלום המקובלים להפיץ את חכמת הקבלה ברבים ולהזרים אור ביטחון לעולם, כמו שכתב הרב המקובל יהודה אשלג, “בעל הסולם”:

"אך ורק בהתפשטות חכמת הקבלה נזכה לגאולה השלמה".

בהזדמנות זו אנחנו מודים לכל החברים והחברות שתרמו ותורמים בקביעות, ומודים מראש לכל המצטרפים החדשים על תרומתכם החשובה להפצת חכמת הקבלה.

הנהלת עמותת “בני ברוך – קבלה לעם”

Skip to content